Conform Legii 111/1995, în cadrul Bibliotecii Judeţene "Gheorge Şincai" din Oradea se constituie Depozitul legal de documente. Întrucât nu s-a răspuns până acum prevederilor legii, Biblioteca Judeţeană "Gh. Şincai" solicită editurilor de pe raza judeţului Bihor să expedieze documentele în cauză (cărţi, broşuri, ziare, reviste, almanahuri, calendare, documente în formă electronică: disc, casetă, DVD, CD etc. - potrivit art. 2 din lege), în termen de 30 de zile de la data apariţiei (art. 8). Persoana desemnată pentru verificarea celor stipulate în lege este d-na Lucia Pantea. Nerespectarea obligaţiei de trimitere a documentelor constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă de la 300 lei la 5000 lei. Documentele se pot trimite la următoarea adresă: str. Armatei Române, nr. 1/A, corp C, programul cu publicul fiind zilnic, între 8 şi 19.30. Informaţii suplimentare puteţi solicita pe adresa de e-mail biblio_pantea_lucia@yahoo.com.