Aleşd - Încurcate şi neştiute sunt căile... Romtelecomului
Am în faţă o sesizare însoţită de patru facturi cu anexele corespunzătoare şi o adresă emisă de Romtelecom către Demian Ioan, din Aleşd, str. Nufărului nr.6. Nu-mi vine să cred că acest operator de telefonie care se pretinde corect în relaţiile cu clienţii poate să apeleze la metode ruşinoase şi tracasante pentru a-şi păstra abonaţii.
În data de 18 iunie 2009, abonatul Ioan Demian anunţă telefonic Romtelecomul că renunţă, începând cu data de 1 iulie, la serviciile acestui operator, din diverse motive, pe care cu sinceritate le-a expus telefonic. Operatoarea cu care a purtat convorbirea a încercat, cu toată puterea sa de convingere, să-l determine să păstreze în continuare abonamentul la Romtelecom. Abonatul, îsnă, ferm în demersul său, a anunţat că începând cu 1 iulie va decupla telefonul. Această convorbire telefonică şi motivele invocate de abonat pentru anularea contractului n-au fost luate în seamă şi, drept urmare, la începutul lui august îi soseşte o factură cu suma de 40,31 lei, reprezentând costul abonamentului pentru luna iulie. A urmat o altă convorbire telefonică, cu acelaşi scenariu incredibil, dar fără rezultatul scontat. Într-o discuţie cu nişte angajaţi de la Romtelecomu despre situaţia în cauză, aceştia, zâmbind, l-au sfătuit să "mintă" că se mută din localitate, altfel nu-l decuplează. Şi nu l-au decuplat, fiindcă nu a minţit, iar facturii pentru iulie i s-a adăugat o alta, pentru luna august, în care era notificat că avea de plătit suma de 80,33 lei, reprezentând valoarea abonamentul pe august plus restanţa neplătită din iulie. Urmează o nouă convorbire, cu o altă operatoare, de această dată, pe un ton de reproş, pentru lipsa de solicitudine şi neseriozitatea manifestată. Dar fără efect, "fabrica de facturi" continuă să emită una şi pentru septembrie, desigur, cuprinzând sumele cumulate pe iulie şi august, deci 120,73 lei, ajungându-se la valoarea totală de 159,43 de lei. Incredibil! Nefericita familie, cu nervii la pământ, nu ştie cui să se mai adreseze pentru a scăpa de belea. Şi ca să se pună capac la toate, o adresă personalizată din 10 oct., cu nr.1527896, ca şi când nu s-ar fi întâmplat nimic, îl somează pe Ioan Demian să achite restanţele, în caz contrar, din data de 3 noiembrie, nemaibeneficiind de serviciile Romtelecomului, recuperarea sumelor datorate urmând a se face prin societăţi specializate.
Pentru a pune capăt acestui coşmar, solicităm pe această cale Oficiului pentru Protecţia Consumatorului Bihor să se sesizeze din oficiu, fiind singura instituţie care apără consumatorii de astfel de abuzuri şi pe care, cu siguranţă, Romtelecomul o va lua în seamă.
Este un articol comandat, 100%. Exista magazine, in aproape orice localitate mai mare, deci articolul asta este fie comandat, fie inflorit cu detalii "picante" pentru a arunca cu noroi in Romtelecom. Imi pare sincer rau ca inca mai practicati asemenea atitudini. Romtelecom a suferit schimbari majore si eu sincer sunt foarte, foarte multumit de serviciile lor. Mai ales de IPTV. Este ceva ireal, parca nu sunt in Romania. Am avut norocul si am primit un STB Pirelli si merge perfect, deci sincer imi pare rau pentru voi, dar Romtelecom este mult peste altii, mult de tot! Mircea,
Nu s-au desfiintat ghiseele Romtelecom , chiar asa departe unul din ele locuia persoana respectiva ? Articolul este cam tras de par .
atata timp cat nu relatezi exact ce motive a invocat pt a renunta la contract nu vad de ce as crede asa ceva..