Agendă locală
Noi reduceri la Primăria Oradea
Pe lângă reducerea salariilor cu 25%, pe funcţionarii din cadrul Primăriei Oradea şi direcţiile subordonate îi paşte un nou val de concedieri. Pentru început s-a luat decizia fuzionării Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor, iar lunar, la fiecare şedinţă a Consiliului Local, aleşii vor aproba readucerea în sânul Primăriei a uneia dintre direcţiile externalizate. Sunt vizate Administraţia Imobiliară Oradea, Administraţia Socială Comunitară Oradea, Poliţia Comunitară, respectiv Casa de Cultură a Municipiului. "Vom introduce pe ordinea de zi a şedinţei Consiliului Local de la sfârşitul lunii mai propunerea de fuzionare a Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor cu aparatul Primăriei. Începem cu această structură pentru că este o direcţie mai mică, cu doar 43 de angajaţi, după care, pe baza experienţei acumulate, vom face ulterior şi integrarea instituţiilor cu personal mai numeros", a precizat Ilie Bolojan, primarul Oradiei.
Părcările etajate şi subterane, în atenţia Primăriei
După mai multe încercări nereuşite pentru găsirea unor investitori care să realizeze parcările supra şi subterane dorite de executiv, ieri, administraţia locală orădeană a decis modificarea caietului de sarcini, în sensul flexibilizării criteriilor. Primăria caută din nou investitori pentru realizarea unei parcări pe strada Independenţei, respectiv pe strada Primăriei, unde se doreşte dărâmarea fostei Cantine. Astfel, municpalitatea s-a angajat în faţa viitorilor investitori să ridice maşinile parcate ilegal în vecinătatea noilor parcări, să nu mai amenajeze în zonă noi locuri de parcare la sol, respectiv să nu aibă tarife de parcare mai mici decât cele practicate de investitori.
Adica o sa fim la bunul plac al investitorilor, vom plati cat zic ei si Primaria s-a achitat de sarcina de a amenaja locuri de parcare ieftine. Bravo, lucrurile merg din ce in ce mai bine, grija pentru cetatean e prioritatea nr.1!