De luni, Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Bihor îşi va primi clienţii la noua casă, situată pe Strada Transilvaniei, în apropierea Pieţei Rogerius, respectiv în spatele fostului Cinematograf "Patria". După ce, timp de o săptămână, instituţia şi-a întrerupt activitatea cu publicul, din data de 5 iulie, ea va fi reluată într-un cadru nou şi mult mai modern. Clădirea în care îşi va desfăşura activitatea de acum în colo aceasta a necesitat să fie recondiţionată şi amenajată, asigurându-se astfel un înalt grad de confort atât angajaţilor, cât şi clienţilor. O suprafaţă de 850 mp a fost împărţită, astfel încât, la parter, să se desfăşoare în principiu activitatea de relaţii cu publicul. Aici, va funcţiona Agenţia Locală, iar activitatea de bază va fi legată de preluarea dosarelor de şomaj, vizare carnete de şomaj şi repartiţii la noul loc de muncă. La etaj va funcţiona serviciul de consiliere, credite, de formare profesională şi preluări declaraţii persoane fizice şi juridice, precum şi celelalte compartimente adiacente (buget, executare silită, direcţiune etc.). "Pentru amenajarea acestui spaţiu şi achiziţionarea dotărilor corespunzătoare, am cheltuit aproape 3 miliarde de lei. Dorim să asigurăm angajaţilor şi clienţilor noştri un mediu plăcut de lucru şi am respectat toate cerinţele calitative, inclusiv am amenajat o rampă de acces pentru persoanele în căruciorul cu rotile", ne-a declarat Luminiţa Heredea, director executiv adjunct în cadrul AJOFM Bihor.