Week-end-uri pentru copii și familiile lor la Disneyland Paris, biciclete, laptopuri, tablete, ceasuri Apple Watch și cupoane de cumpărături au constituit mult râvnitele premii din acest an, oferite de Carrefour România, în cadrul concursului de desene pentru copii. Evenimentul a avut loc în perioada 22 martie - 18 aprilie 2016, în școlile generale din proximitatea hipermarketurilor Carrefour din întreaga țară, dar și pe platforma online dedicată concursului. Din Oradea, premiul cel mare, o excursie în parcul de distracție Disneyland, a fost obținut de Casian Bala, elev în clasa 0 C, la Liceul Teologic Greco-Catolic "Iuliu Maniu" Oradea.

Carrefour România întâmpină Sărbătorile de Paști cu cea de-a 29-a ediție a concursului de desene pentru copii, desfășurată în acest an, în perioada 22 martie - 18 aprilie 2016, în școlile din proximitatea hipermarketurilor Carrefour din întreaga țară, dar și pe platforma online dedicată concursului. La Oradea, concursul se desfășoară din anul 2008, ediția de Paște din acest an reunind 14.800 de elevi, de la 38 de școli, din Oradea și județ. Tema propusă pentru această ediție, "De Paște, eroii tăi preferați se întâlnesc la Carrefour!”, a stimulat imaginația copiilor și i-a îndeamnat să deseneze sau să își creeze eroii preferați. La concursul tradițional au participat peste 300.000 elevi, din clasele 0-VIII, de la 696 de școli care au primit planșe, în cele 18 orașe din țară în care Carrefour își desfășoară activitatea. În ceea ce privește concursul online de desene, ediția din acest an a adus un element de noutate. Platforma online http://carrefour.ro/concurs-desene/ a oferit copiilor cu vârste între 3 și 6 ani posibilitatea de a desena electronic planșa. După ce a fost desenată, părinții au putut încărca planșa de desen direct pe site, înscriindu-și astfel copiii într-o competiție bazată pe voturi online. Cei care au obținut minim 30 de voturi au participat la tragerea la sorți, unde au avut șansa de a câștiga unul dintre premiile speciale: un MacBook Air, un Ipad Air 2 și un Apple Watch Sport. "Suntem extrem de bucuroși să găzduim, din nou, acest concurs minunat, care îi pune în valoare pe cei mici. Nimic nu se compară cu entuziasmul copiilor de a picta sau realiza colaje creative, lucru care ne motivează permanent să găsim noi opțiuni de a le premia creativitatea. Acesta este motivul pentru care am dezvoltat și mai mult dimensiunea online, pe lângă cea tradițională, din școli - pentru a oferi tinerelor talente mai multe variante de exprimare artistică. Mai mult decât atât, clienții noștri, părinții, profesorii și publicul larg vor putea admira creațiile micilor artiști, atât în galeria online, disponibilă pe site-ul www.carrefour.ro, cât și în magazinele din țară”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing & Comunicare, PR & Solidaritate, Dinamică Comercială & Pricing Carrefour România. Premiul cel mare al concursului din școli, oferit de Carrefour România, a constat în 18 excursii în parcul de distracție Disneyland, împărțite pe fiecare oraș participant. Astfel, 18 elevi norocoși, împreună cu familiile lor, se vor distra, timp de un weekend, alături de personajele din desenele animate favorite. La Oradea, premierea s-a făcut joi, 21 aprilie, în incinta hipermarketului Carrefour din Calea Aradului, de către Valentin Papancea, director Carrefour Oradea Lotus, și Răzvan Alexandru, director Carrefour Era. Pentru elevii care au participat la concursul din școli, premiile au fost următoarele: Premiul I - 18 excursii de un weekend, pentru câștigători și familiile lor (2 copii și 2 adulți) la Disneyland Resort Paris; Premiul II - 18 laptopuri; Premiul III - 29 de biciclete (1 premiu/magazin); Mențiuni clasele V-VIII – 29 de tablete (1 premiu/magazin); Mențiuni clasele 0-IV - 29 de smartphone-uri (1 premiu/magazin); Mențiuni speciale - 290 de cupoane de cumpărături Carrefour în valoare de 100 lei (10 premii/magazin); Premii colective - 2.250 de premii pentru cele 18 orașe participante (125 de premii/oraș). Premiile au fost oferite de Carrefour și partenerii săi: Animal Kingdom, Colgate-Palmolive, Eurosport DHS, Just Master Activities, Network One Distribution, Pepsico, RTC Proffice Experience, Savcom, Tymbark.