Ne-aţi solicitat, vă răspundem! "Mă numesc Koteles Ştefan şi locuiesc în Oradea. Zilele trecute un angajat al ASIROM s-a prezentat la sediul societăţii al cărui angajat sunt, unde am încheiat asigurare ASIROM, însă nu am beneficiat de bonusurile oferite atunci când îţi faci această asigurare. Doresc să ştiu care sunt cauzele pentru care nu am primit bonusul şi dacă situaţia poate fi remediată?" Stând de vorbă cu directorul ASIROM, Szatmari Iuliana, aceasta ne-a declarat faptul că bonusurile în cauză se primesc doar dacă asigurarea este făcută la sediul ASIROM. "În cazul în care asigurarea este făcută pe 6 luni, se primeşte un bon valoric de 10 RON, respectiv 30 RON în cazul în care asigurarea este făcută pe 12 luni. Aceste bonuri valorice se primesc doar în cazul în care persoana fizică care se asigură vine şi încheie asigurarea la sediul nostru. În caz contrar, bonusurile nu operează", a precizat interlocutoarea.