"Mă numesc Gabriel Dragoş şi sunt domiciliat în Oradea, pe Bulevardul Decebal. În 2004, am încheiat cu operatorul de telefonie fixă Atlas Telecom, din Oradea, un contract de servicii de telecomunicaţii, contract care a fost încheiat pe o perioadă de doi ani, cu prelungire. Eu nu am fost mulţumit de calitatea serviciilor oferite de acest operator şi în decembrie 2006, înainte de expirarea perioadei pentru care am încheiat contractul, am vrut să îl reziliez. Însă, în loc ca operatorul în cauză, în urma cererii făcute de către mine, să întrerupă furnizarea oricărui semnal, mi-a prelungit contractul de servicii telefonie cu încă un an. Aş vrea să ştiu dacă s-a procedat corect în cazul meu şi dacă există vreo pârghie legală pentru a renunţa la serviciile lor?" Am luat legătura cu jurista firmei Atlas Telecom, care ne-a comunicat următoarele: "Fiecare contract făcut cu noi se încheie pentru o perioadă de doi ani, care se prelungeşte de drept cu încă 12 luni, cu condiţia ca nici una dintre părţi să nu notifice celeilalte intenţia de reziliere a contractului. În cazul în care acest lucru se va face, notificarea trebuie trimisă la sediul nostru cu cel puţin 30 de zile înainte de expirarea perioadei pentru care a fost încheiat. În cazul în care cei care vor să rezilieze contractul cu noi se adresează doar cu câteva zile înainte de expirarea termenului, cererile nu le sunt luate în considerare. Dacă doresc, cei în cauză ne pot acţiona în instanţă", a precizat interlocutoarea.