Plata facturii telefonice ridică probleme celor care au un program de muncă incompatibil cu cel al ghişeelor Romtelecom. Unora dintre abonaţi le-ar fi mai uşor, dacă ar putea achita factura dimineaţa înainte de a mege la serviciu, asta însemnând între ora 8.00 şi 9.00. Din păcate, aceştia au constatat că, de ceva vreme, programul ghişeelor s-a modificat, fiind deschise numai între orele 10.00 şi 18.00. "Acest program este unic pe ţară, nu a fost impus de noi. Înainte se lucra pe două schimburi, de aceea, ghişeele erau deschise între 8.00 şi 20.00. Dar, acum, cu programul de restructurări, a trebuit să reducem şi numărul orelor în care se puteau face încasări ale facturilor telefonice", ne-a declarat Florin Zmaranda, directorul comercial al Direcţiei de Telecomunicaţii Bihor. Totuşi, pentru cei care nu au altă posibilitate de plată a abonamentului la telefonul fix, Florin Zmaranda a mai precizat că acest lucru se poate face la orice bancă, dacă are filială în Bihor, sau chiar la Poştă. "Plata facturii se poate face şi la bănci sau oficii poştale, nu numai la ghişeele noastre, fără să se perceapă comision", a adăugat acesta.