În prag de sărbători, Editura Durans a lansat, ieri, pe piaţă cea de-a patra ediţie a "Monografiei ilustrate a judeţului Bihor", o lucrare realizată în condiţii grafice deosebite, în paginile căreia se ascund 1.500 de fotografii care ilustrează cele mai semnificative monumente arhitectonice şi naturale din judeţ.

Ediţia a III-a a Monografiei, tipărită în 1.500 de exemplare, s-a epuizat în mai puţin de un an, motiv pentru care editorii au decis că, şi într-un an de criză, o asfel de lucrare poate constitui un cadou deosebit pe care bihorenii îl pot face oaspeţilor de pe alte meleaguri. În aceste condiţii, Editura Durans împreună cu agenţia Joint Communications au decis să reediteze acest album, tot în 1.500 de examplare, însă în condiţii grafice deosebite. "Această a patra ediţie conţine mult mai multe poze. Pentru Oradea am creat o secţiune în care am ilustrat viaţa culturală şi sportivă. De asemenea, pentru segmentul de turism am dorit să scoatem în evidenţă cascadele şi peşterile. Am pus accentul şi pe muzeele săteşti", ne-a declarat Ovi D. Pop, managerul Editurii Durans. Un important suport informativ a fost oferit de către Aurel Chiriac, directorul Muzeului Ţării Crişurilor, care a contribuit la întocmirea conţinutului monografiei. "Este, de departe, cel mai complet album de până acum, este cea mai reuşită ediţie din punct de vedere calitativ. Prin selecţia de fotografii făcute s-a dat viaţă acestui album. Au fost incluse evenimente culturale, manifestări de referinţă din viaţa comunităţilor locale", a precizat Aurel Chiriac. Monografia va putea fi comandată la preţul de 130 de lei, de la sediul Joint Communications, de pe str. Libertăţii nr. 50. De asemenea, persoanele interesate vor putea suna pentru comenzi şi la numărul de telefon 0259/467.006. Cei interesaţi vor mai putea achiziţiona aceste albume şi de la galeria King Art sau la librăria Gutenberg. "Monografia aceasta este o carte de vizită a judeţului. E o bună metodă de promovare, un cadou frumos, care poate fi personalizat pentru clienţi", a apreciat Diana Goga, reprezentant Joint Communications.