Dacia Logan a fost aleasă "Maşina anului 2005" în Serbia şi Muntenegru, devansând modelele concurente ca Toyota Prius, Ford Focus, Opel Astra, Citro?n C4, Renault Modus, se arată într-un comunicat al Automobile Dacia. Potrivit comunicatului, juriul celei de-a treia ediţie a manifestării, format din şapte jurnalişti specializaţi în domeniul auto, a apreciat raportul preţ - calitate al autoturismului, spaţiul interior şi adaptarea pentru pieţele locale acordând, în final, acestui model un total de 57 de puncte. Logan a fost lansat în Serbia - Muntenegru în noiembrie 2004, până în prezent fiind vândute 1.081 de unităţi, în principal versiunea Laureate Pack cu motor de 1,6 litri. Modelul conduce în clasamentul vânzărilor pe segmentul vehiculelor importate. Cota de piaţă a Dacia în Serbia - Muntenegru a avansat de la 8,37% în decembrie 2004 până la 14,29% în ianuarie 2005. De la lansarea sa în septembrie 2004, peste 50.000 de Dacia Logan au fost vândute şi comandate în România şi la export. În prezent, Dacia Logan este comercializată în 13 ţări: România, Bosnia, Ungaria, Macedonia, Cehia, Serbia-Muntenegru, Slovacia, Slovenia, Polonia, Turcia, Siria, Liban. Expansiunea internaţională a Dacia va continua în 2005, prin comercializarea Logan în 35 de ţări, până la sfârşitul anului. Modelul a câştigat deja o serie de premii la nivel internaţional, precum "Autobest 2005", "Best Buy" în Croaţia şi în Bosnia, respectiv "Most Desired Car" în Macedonia. Logan a fost nominalizat, la sfârşitul anului trecut, pe lângă încă nouă modele de autoturisme, pentru participarea în finala competiţiei similare din România, ocupând poziţia a patra, cu 140 de puncte, după Mitsubishi Colt (192 de puncte), Citroen C4 (144 puncte) şi noua Skoda Octavia (142 de puncte).