Postul local Transilvania TV împlineşte duminică, 20 martie, un an de la prima transmisie în direct. Tânăra televiziune face parte din Centrul Naţional Media Bucureşti, care acoperă toate domeniile de comunicare şi al cărui sediu central funcţionează în singura clădire construită special pentru broadcasting din România. Sub sigla CNM se mai reunesc Naţional TV, Favorit TV, canalul de ştiri N24, postul de radio Naţional FM şi zecile sale de staţii locale, postul de radio Favorit FM dar şi cotidianele Realitatea Românească, Crişana, Realitatea Bihoreană şi Reggeli Ujsag. Deşi s-a lansat în urmă cu doar un an, programele postului Transilvania TV au reuşit să se impună în preferinţele telespectatorilor orădeni, fiind produse special pentru aceştia şi cu ajutorul lor. Sloganul televiziunii este semnificativ în acest sens: "Televiziunea Transilvania - aici trăieşti, aici priveşti!". Grila de programe a Transilvania TV cuprinde mai multe emisiuni atractive pentru toate categoriile de telespectatori, indiferent de vârstă: "Oradea în direct", "Pro Domo", "Kereso", "La obiect", "Arena", "Recurs la metodă", "Credinţă şi adevăr", "Dublu click", "Cu bâta-n baltă", "Poze de vacanţă" şi Ştirile Transilvania TV. Una dintre emisiunile cu cea mai mare audienţă este "Oradea în direct", difuzată de luni până vineri, între orele 7.00 şi 9.00, ale cărei gazde sunt Mihai Dacin şi Flavius Bunoiu. Cetăţenii de etnie maghiară din Oradea pot urmări, de luni până vineri, în intervalul orar 18.30-19.15, emisiunea "Kereso", având ca invitaţi reprezentanţi ai comunităţii maghiare, aceasta fiind singura emisiune în limba maghiară transmisă în direct la o televiziune locală. "Sărbătorim împreună un an de când am lansat Televiziunea Transilvania. Un an de când am deschis un drum. Un an de când am înţeles că ardelenii au nevoie de o televiziune a lor, nu pentru a se detaşa de restul ţării, ci, dimpotrivă, pentru a se face mai bine înţeleşi de către toţi românii şi pentru a-şi face mai bine cunoscute valorile. Am adus ştiri de calitate, care să-i ţină în permanenţă la curent pe bihoreni cu ceea ce contează. Am adus talk-show-uri în care problemele nu sunt doar puse pe tapet, ci se încearcă şi soluţionarea lor. În decursul acestui an, cineva ne-a fost aproape şi ne-a susţinut. Cineva a avut grijă să nu ne lăsăm înfrânţi când ne-a fost greu, să nu ne pierdem speranţa şi să mergem înainte, orice ar fi, cu încredere. Şi acest cineva merită mulţumirile noastre speciale. Acel cineva este publicul. Lui vrem să îi mulţumim în mod special şi îi promitem să nu ne oprim aici", a declarat Viorel Micula, preşedinte al Grupului de firme "European Drinks". La rândul său, Ioan Micula, preşedinte al Grupului de firme "European Drinks", a declarat că Centrul Naţional Media a devenit cel mai complet trust media din România, unde televiziunea, radioul şi presa scrisă se completează reciproc, arătând că Transilvania TV este o parte importantă a acestui trust, mai ales pentru că, împreună cu Naţional TV Beiuş, este cea mai apropiată sufletului bihorenilor. Prin aceste două posturi TV locale, prin posturile radio Naţional FM şi Favorit FM şi prin ziarele Crişana, Realitatea Bihoreană şi Reggeli Ujsag Bihorul şi Ardealul sunt în topul celor mai bine reprezentate zone în media din România. Aniversarea unui an de la prima transmisie a postului Transilvania TV coincide cu declanşarea de către Centrul Naţional Media - a Ofensivei Naţionale 2005. Timp de trei luni, radioascultătorii şi telespectatorii din cele mai importante 15 oraşe ale ţării vor avea ocazia să se întâlnească, la ei acasă, cu prezentatorii şi vedetele posturilor TV şi radio ale CNM. Caravana porneşte chiar din Oradea, unde azi, de la ora 19.00, în Piaţa Independenţei, va avea loc un concert de muzică folclorică, iar mâine seară, de la aceeaşi oră, orădenii vor putea să asiste la concertele oferite de formaţiile: Direcţia 5, Vama Veche şi Bere Gratis. Următoarea oprire a caravanei va fi pe 24 martie, la Arad.