În urma testelor de calitate efectuate de laboratorul DOEMENS wba-Technikum Gmbh din Germania, berea Burger Premium Pils, produsă de Grupul European Drinks, a primit 98 de puncte din 100 maximum. Conform acestui punctaj, berea Burger se încadrează în categoria Premium Quality. Calitatea berii Burger este apreciată de un segment larg de consumatori, lucru confirmat de studiul de piaţă efectuat de Gfk Consumer Scan, conform căruia, în perioada martie-aprilie 2004, Burger este cel mai vândut brand de bere din România, cu o cotă de piaţă de 14,14 %. La numai patru luni de la deschiderea fabricii de bere, European Food, firmă componentă a Grupului European Drinks, urcă pe locul patru în topul producătorilor de bere din România cu o cotă de piaţă 10,6 în decembrie 2003-ianuarie 2004 conform ACNielsen-Retail Audit Data. După ce a depăşit producători cu tradiţie pe piaţa românească de bere, printre care şi Tuborg România în perioada februarie-martie 2004 cota pe piaţă de retail deţinută de European Food creşte cu peste 2%, iar European Food trece pe locul trei în topul producătorilor de bere din România, cu o cota de piaţă în volum de 12,7% conform ACNielsen-Retail Audit Data. Locul trei şi creşterea constantă a cotei de piaţă este confirmată şi de studiul Gfk Consumer Scan. Conform Gfk, în perioada martie-aprilie 2004, European Food deţine o cotă de piaţă în volum de 14,56%. Cu aceste cote de piaţă, European Food depăşeşte un alt mare jucator de pe piaţa berii din România, SAB Miller, şi se apropie vertiginos de locul doi în respectivul top. Ioan Micula, preşedinte al Grupului European Drinks: "aşa cum la toate produsele noastre avem o preocupare permanentă pentru creşterea calităţii pentru a veni în întâmpinarea cerinţelor consumatorilor noştri, tot aşa ne-am continuat strategia de creştere a calităţii şi pe segmentul berii. Berile Burger şi Meister au devenit astfel preferatele unei mari părţi a consumatorilor de bere. Vânzările înregistrate de berea podusă de noi confirmă acest lucru". Laboratorul Doemens a stabilit următoarele caracteristici specifice berii Burger: culoare galben deschis, claritate strălucitoare, spumă cu o stabilitate şi consistenţă foarte bună, aromă uşoară de hamei, gust pur, delicat, uşor, cu o vitalitate plăcută, amăreală tipică, puternică, care lasă un gust plăcut după degustare şi un miros plăcut cu urme de drojdie. Toate aceste caracteristici o recomandă ca fiind o bere de calitate premium. Prin tipul de ambalaj (sticlă de 0,5L, doză de 0,5L şi Pet de 0,5, 1 şi 2 L) şi categoria de bere în care se integrează se adresează tuturor categoriilor de consumatori de bere. Cea mai nouă şi mai modernă fabrica de bere din România cu o capacitate de peste 1 milion de hectolitri anual vinde toată capacitatea de producţie la cel mult trei zile de la ieşirea berii de pe poarta fabricii. Tehnologia folosită pentru producerea berii Burger şi Meister este furnizată de cel mai important furnizor de echipament pentru fabrici de bere, firma STEINECKER din Germania. STEINECKER este furnizorul de tehnologie pentru cei mai importanţi producători de bere germani Bitburg, Carlsberg, Heineken, Warsteine şi are în derulare proiecte în toată lumea.