Inaugurat la Oradea în data de 8 martie, cel de-al 8-lea magazin din reţeaua naţională Selgros Cash & Carry a trecut cu bine de pragul primelor 100 de zile în care s-a aflat la dispoziţia bihorenilor. Singura "nemulţumire" a directorului unităţii, dl Rudolf Schmidt, se referă la gradul ridicat de ocupare a forţei de muncă din judeţul nostru, care înregistrează cea mai scăzută rată a şomajului din ţară, motiv pentru care baza de selecţie a celor 300 de salariaţi ai magazinului a fost destul de îngustă, deşi angajaţii Selgros înregistrează cele mai mari venituri din reţeaua de retail. Luat cu asalt încă de la deschidere, Selgros Oradea a înregistrat un volum de vânzări peste aşteptări, calitatea şi preţul redus ale celor peste 25.000 de articole în valoare totală de circa 5 milioane euro mulţumind zecile de mii de cumpărători care i-au trecut până acum pragul. Chiar dacă Selgros colaborează în exclusivitate cu furnizori români, producători sau importatori, nivelul serviciilor oferite clientelei se ridică la standarde occidentale. Directorul magazinului ne-a asigurat că nici o reclamaţie privind calitatea produselor nu a rămas nesoluţionată, marfa "non food" achiziţionată de la Selgros putând fi returnată, în schimbul contravalorii în bani sau în natură, în termen de 30 de zile, nu numai dacă apar probleme în exploatare, ci chiar şi dacă, bunăoară, clientul se răzgândeşte în privinţa achiziţiei făcute.