Ovidiu Pop, patronul firmei Duran's, a organizat, ieri, o conferinţă de presă, având ca subiect cea de-a VII-a ediţie a spectacolului "Noaptea devoratorilor de publicitate 2008" (NDP), eveniment care va avea loc mâine, 3 octombrie, între orele 21.00-05.50, la Casa de Cultură a Sindicatelor din Oradea, invitaţi speciali fiind membrii trupei Cassa Loco. Preţul unui bilet de intrare va fi de 35 lei.

"Acest spectacol este prezent în peste 52 de ţări şi reprezintă producţia publicitară a peste 60 de naţionalităţi", anunţă Ovidiu Pop, patronul firmei Duran's adăugând că, timp de şase ore, se va proiecta o colecţie conţinând în jur de 400 de spoturi din toată lumea şi din toate epocile. "Noaptea devoratorilor de publicitate reprezintă imaginea publicităţii la nivel mondial, poziţia pe care aceasta o ocupă în fiecare ţară, iar programul alternează spoturile noi cu cele vechi (din 1898 până în zilele noastre), precum şi cele clasice cu cele moderne", mai spune Ovidiu Pop, precizând că, în cadrul evenimentului, nu se va exercita niciun fel de cenzură asupra spoturilor: alcool, sex, tutun, toate vor fi prezentate. NDP a devenit unul dintre cele mai aşteptate şi mai apreciate evenimente de la noi din ţară, reuşind să-i convingă de fiecare dată pe participanţi de atmosfera incendiară în care se îmbină perfect buna dispoziţie, creativitatea şi pasiunea pentru publicitate. Spectacolul, imaginat de Jean-Marie Boursicot, a fost prezent în România, pentru prima dată, în 1995. El adună producţii publicitare din peste 60 de ţări, întinse generos pe parcursul a şase ore. Decorurile variază, de la cele ruseşti la asiatice, şi de la africane, la sud-americane. Mai mult, amestecul eclectic de dialecte cuprinde dialoguri în mongolă, arabă şi chiar indiana guaran.
Deschiderea evenimentului va avea loc mâine, 3 octombrie, de la ora 21.00, la Casa de Cultură a Sindicatelor din Oradea, invitaţi speciali fiind membrii trupei Cassa Loco.