Ieri, la Sala Sporturilor "Antonio Alexe" din Oradea a avut loc deschiderea oficială a salonului ŢiriacAuto, eveniment de mare amploare organizat de Casa Auto Oradea, care va fi deschis publicului în perioada 22 - 26 iunie. Acţiunea reuneşte toate cele zece mărci aparţinând grupului TiriacAuto: Mercedes-Benz, Smart, Chrysler, Jeep, Mitsubishi, Land Rover, Jaguar, Ford, Mazda si Hyundai. Astfel, Casa Auto Oradea aduce din nou într-o expoziţie unică toate cele zece mărci auto sub un singur nume: Salonul ŢiriacAuto. Acest eveniment reprezintă o continuare a lansării brandului ŢiriacAuto de anul trecut, realizată sub conceptul de "Colecţia TiriacAuto". Casa Auto Oradea reprezintă pe plan local mărcile: Mercedes-Benz, Chrysler, Jeep, Mitsubishi şi Ford. Mazda şi Hyundai sunt reprezentate de dealerii locali Alfa Leasing (Auto Sprint) şi respectiv Carbenta Com, iar Land Rover, Jaguar şi Smart de către importatori - Premium Auto şi Auto Rom. În cadrul Salonului sunt expuse peste 30 de modele din toate mărcile menţionate anterior. Toate cele zece mărci au venit cu noutăţi şi cu oferte speciale. Persoanele interesate vor putea vizita expoziţia în fiecare zi până duminică 26 iunie, între orele 10.00 - 20.00, intrarea fiind liberă. Datorită caracteristicilor deosebite deţinute de autoturismele Mercedes-Benz, acestea au fost considerate întotdeauna ca făcând parte din categoria de lux a autoturismelor şi au reprezentat un etalon pentru siguranţă, fiabilitate şi confort în domeniu. Pentru autoturismele şi transporterele comercializate, Casa Auto Oradea oferă doi ani garanţie, fără limită de kilometri. Prin asistenţa oferită, Casa Auto Oradea menţine funcţionarea autovehiculului la cote optime, întâmpinând nevoile clientului de întreţinere, reparaţii, revizii tehnice sau depanare. "Deschide-ţi mintea" este mesajul care caracterizează modul de gândire al mărcii Smart de mai bine de cinci ani, în timp ce rafinamentul, expresivitatea şi pasiunea au personificat numele Chrysler timp de aproape un secol. Încă de la introducerea primului Jeep Willys MB în 1941, marca Jeep a revoluţionat piaţa autovehiculelor 4X4 şi a dat o nouă definiţie conceptului de libertate în mişcare. Acum, după mai mult de şase decenii de existenţă, marca Jeep se poate mândri şi cu şase ani de prezenţă pe piaţa românească. Mitsubishi înseamnă performanţă în raliurile cross-country, în traficul aglomerat din oraşe sau în spaţiile deschise pe care le explorezi în weekend. Anul 2003 a marcat pe plan internaţional 100 de ani de la înfiinţarea Ford Motor Company. Cu peste 50 de ani de experienţă, Land Rover este un lider ce şi-a demonstrat capacităţile pe terenuri accidentate sau în zone neospitaliere. Tehnologiile de ultimă oră, inovaţiile, design-ul, confortul, fiabilitatea şi siguranţa oferite, împreună cu pasiunea de a conduce creează spiritul Jaguar. Mazda a reuşit prin calitatea produselor şi serviciilor pe care le oferă să-şi creeze un loc binemeritat pe piaţa din România. Evoluţia spectaculoasă a mărcii Hyundai, apărută în urmă cu 37 de ani şi comercializată în 190 de ţări, nu se dezminte nici în România, vânzările acestor automobile crescând în ultimul an cu 40%.