Ieri, Camera de Comerţ şi Industrie Bihor a fost gazda lansării celei de-a IVa ediţii a Ghidului turistic Oradea - Bihor 2006-2007, care în acest an a fost editat în şase limbi. "În cea de-a IV-a ediţie a ghidului cred că am atins foarte multe zone turistice ale judeţului Bihor şi am inclus foarte multe fotografii, hărţi, atracţiile naturale ale judeţului, dar şi cele turistice. Încercăm să readucem obiectivele turistice la valoarea lor, îndeosebi bisericile din lemn", a declarat Ovidiu Pop, directorul Agenţiei de Publicitate şi Editurii Duran’s. Cu această ocazie a fost editat un set de vederi din judeţul Bihor, precum şi mai multe hărţi de buzunar. Principala problemă a editorului pare să fie însă distribuţia produselor sale, care sunt achiziţionate mai mult de către hoteluri, agenţii de turism şi mai puţin de librării. Potrivit directorului executiv al CCI Bihor, Constantin Badea, prezent la lansare, Bihorul suferă la capitolul imagine. "Ne lăudăm că avem o economie în dezvoltare, dinamică, dar trebuie să se ţină cont de faptul că turismul este una dintre cele mai bune activităţi de viitor. Atât oraşele, cât şi comunele ar trebui să-şi valorifice imaginea", a declarat Constantin Badea. O dată cu editarea ghidului (care poate fi cumpărat la preţul de 150.000 lei) şi a hărţilor de buzunar (80.000 lei) a fost lansat conceptul publicitar internaţional cu caracter informativ Minicards Oradea, prezent în 18 ţări, şi care oferă spaţiu pentru afişarea tuturor informaţiilor importante despre restaurante, agenţii de turism, muzee, baruri etc. În prezent sunt disponibile 21 tipuri de carduri şi 17 puncte de distribuţie în Bihor.