Liceul „Don Orione” a fost, joi, 28 noiembrie, gazda Cercului Pedagogic al profesorilor pentru învățământ primar din Oradea. La această activitate au participat aproximativ 200 de cadre didactice din învățământul primar, dornice de perfecționare. 

„Învățătorul, de la Comenius încoace, conștientizează că școala este un atelier al umanității și drumul regal spre înțelepciune. Întotdeauna, învățătorii au găsit resursele interioare pentru a depăși conjuncturi neprielnice. În jurul lor s-au creionat portrete memorabile, care străbat vremea și sunt argumente ale devotamentului lor professional”, a transmis, în cuvântul său de început, prof. Alexandru Stoica, directorul Liceului Don Orione. 
Activitățile întâlnirii au oferit posibilitatea unui schimb de experiență între cadrele didactice participante. Organizatorii de la Liceul „Don Orine” s-au străduit să răspundă acestei cerințe, pregătind atât activități practice, cât și teoretice, menite să fie utile dascălilor participanți. Activitățile metodico-aplicative și științifice, la care au participat cele aproximativ 200 de cadre didactice, s-au axat, în prima parte, pe aspecte teoretice, iar apoi, pe aspecte practice, culminând cu vizionarea unui program artistic oferit de elevii de ciclu primar ai Liceului „Don Orione”. 
Cercul pedagogic a fost pregătit cu minuțiozitate și dăruire de următorii profesori pentru învățământul primar: Monica Bene, Laura Marchiș (clasa pregătitoare), Laura Bochiș, Raluca Sabău (clasa I), Janina Chinde, Ramona Pantiș (clasa a II-a), Anca Țârtea, Bianca Toderaș (clasa a III-a) și Florina Şipoș, Iohana Florentina Păscar (clasa a IV-a).
Cercul pedagogic s-a finalizat cu discuții și dezbateri, acestea ilustrând faptul că evenimentul a fost unul reușit.
„Activitatea a fost inedită, plină de emoție, de la un capăt la altul. Mă duc acasă și am de reflectat până în vacanță și după…”, a declarat una dintre învățătoarele participante.
Prin programul manifestărilor artistice, care au cuprins cântece, dansuri și voie bună, gazdele întâlnirii au încercat să le ofere invitaților posibilitatea de a ieși pentru câteva minute din rolul de actori principali ai demersului didactic și de a se transforma în spectatori ai actului artistic.