Profesorii care au fost nevoiţi să îşi completeze programul pentru a avea o normă didactică întreagă au fost evaluaţi la începutul lunii. În urma acesteia, din 20, doar trei cadre didactice nu au putut să-şi completeze orele pentru a avea o normă didactică întreagă.

Cadrelor didactice titulare pentru care normele didactice de predare-învăţare-evaluare nu au putut fi alcătuite în totalitate din ore de la disciplinele corespunzătoare specializării sau specializărilor din diploma de studii li s-au constituit norme didactice la nivelul unităţii de învăţământ sau a unităţilor de învăţământ din aceeaşi localitate în funcţie de mai multe criterii, cum ar fi orele disponibile la specialitatea sau disciplina pe care sunt titulari, ore în specialitate, la alte discipline pe care pot să le predea în unitatea de învăţământ la care sunt titulari, activităţi de educaţie, complementare procesului de învăţământ etc. Conform Inspectoratului Şcolar Judeţean (ISJ) Bihor în această situaţie au fost 20 de cadre didactice din judeţ. Cele mai bun punctaje le-au avut Alexandra Monica Ani (specializarea română-engleză), cu 57 de puncte şi Gheorghe Boescu (specializare română-engleză), cu 37,6 puncte. Din cele 20 de cadre didactice au obţinut continuitate 17, trei nereuşind să obţină continuitate. Cele mai mici punctaje le-au avut Tunde Anna Kiss (specializarea pedagoie muzicală), cu 28,80 de puncte, şi Mioara Ioana Fărcuţ (religie ortodoxă), cu un punctaj de 29,8, care, totuşi, a obţinut continuitatea. Cei nemulţumiţi de punctajul obţinut au putut depune contestaţii în 10 şi 13 august, la secretariatul ISJ Bihor.