Faptul că tichetele de intrare pentru meciul decisiv din cadrul finalei Ligii Naţionale de baschet masculin s-au vândut în aproximativ 30 de minute nu surprinde, dar modul în care s-a făcut asta a iscat un mic scandal.

Astfel, cu toate că site-ul oficial al clubului CSM Oradea anunţa că biletele vor fi puse în vânzare ieri, începând cu ora 10.00, la sediul din strada Primăriei nr.3, puţin după ora anunţată nu mai exista niciun bilet, deoarece angajaţii care s-au ocupat de acest aspect au decis să înceapă comercializarea lor mai devreme, pentru că numeroşi orădeni s-au postat la rând încă de la prima oră, blocând căile de acces spre birourile instituţiei. Astfel, cei care au venit în jurul orei anunţate oficial au făcut-o degeaba, deoarece, în ciuda faptului că faţă de cele 1100 de bilete câte se scoseseră iniţial la vânzare s-au mai vândut încă 200 (scaune montate în spatele panourilor), nu mai exista niciun tichet. În această situaţie, vociferările celor prezenţi dar rămaşi fără bilet au fost inevitabile. Aceştia au acuzat conducerea clubului pentru faptul că a permis comercializarea mai multor tichete unui singur cumpărător. Pentru a satisface o parte a nemulţumiţilor, cele 200 de bilete vândute ulterior au fost împărţite la 100 de cumpărători (câte 2 de persoană).

 

Ecranul se mută pe platoul Arenei Antonio Alexe

Cei care şi-ar fi dorit să vadă din sală meciul decisiv dintre CSM CSU Oradea şi BC Mureş şi nu vor putea face asta, dar totuşi îşi doresc să fie aproape de echipă, vor avea posibilitatea să vizioneze meciul pe ecranul LED de mari dimensiuni care va fi montat pe platoul din faţa Arenei Antonio Alexe. Acest demers s-a bucurat de un real succes la precedentele evenimente în care echipele orădene (care fac performanţă) au fost implicate. Totuşi, în ciuda faptului că Piaţa Unirii a arătat foarte bine cu cei aproximativ 1000 de orădeni care au decis să vadă precedentul joc cu BC Mureş a existat şi un revers al medaliei ce ţine de civilizaţie. Cu toate că a fost recent renovată, locaţia a necesitat prezenţa angajaţilor RER care să degajeze mizeriile lăsate de cei care încă nu au învăţat să utilizeze tomberoanele.