Cântăreaţa Rihanna speră să distrugă competiţia din piaţa parfumurilor lansate de vedete - cu ultima aromă lansată, „Crush”, care este al doilea parfum din RiRi Collection şi care va fi pus în vânzare din luna august.

 

Vedeta, în vârstă de de 28 de ani, a dezvăluit marţi (14 iunie), că noul parfum „Crush by Rihanna” are o aromă „sexi, misterioasă şi provocatoare”. Cel mai recent parfum este descris, potrivit unei declaraţii oficiale, ca fiind „distractiv” cu un „twist” feminin şi care include note lemnoase senzuale, combinate cu mosc roz şi aromă de fruncte roşii, astfel încât rezultatul oferă senzaţia de putere şi încredere. Ultimul parfum lansat de artistă a fost „Riri by Rihanna”, în urmă cu un an (2015), la patru ani după lansarea parfumului de debut, „Reb'l Fleur”. De asemenea, designul sticluţei în care va fi comercializat parfumul (începând cu luna august a acestui an) a fost realizat de cântăreaţa din Barbados, potrivit contactmusic.com. Rihanna nu e străină de lumea designului. Cântăreaţa a realizat designul unei colecţii futuriste de ochelari de soare pentru casa Dior, cu rame inspirate din Star Treck (disponibili pe piaţă din luna iunie 2016), devinind astfel prima artistă căreia i se oferă şansa chiar să creeze ceva pentru acest brand de lux din domeniul modei.

În martie 2016 presa americană anunţa că a creat o colecţie de încălţăminte haute couture împreună cu designerul de pantofi Manolo Blahnik, „Denim Desserts”, iar în februarie, aceasta a contribuit la crearea noului model de pantofi sport marca Puma, denumit „Fenty x Puma”.

Cântăreaţa se află în turneul mondial „The Anti World Tour 2016”, ce a început în toamna anului trecut în America şi care continuă pe parcursul acestui an, cu scopul promovării celui mai recent album al cântăreţei, „Anti”. Rihanna va susţine un concert pentru prima dată în România pe 14 august (în cadrul turneului „Anti World Tour”), în Piața Constituției.