Municipalitatea orădeană a anunţat că începând din data de 15 decembrie nu mai eliberează avize de execuţie pentru lucrările aferente reţelelor tehnico-edilitare. Decizia a fost luată pentru a preveni situaţiile de blocaj în trafic şi pentru a nu îngreuna circulaţia rutieră şi pietonală.

„În perioada 15 decembrie 2016 - 15 ianuarie 2017, Primăria municipiului Oradea nu mai eliberează avize de execuţie pentru lucrări noi, extinderi, reabilitări, decât pentru lucrările în regim de urgenţă (avarie), lucrări pentru care se va asigura semnalizarea corespunzătoare şi refacerea în condiţiile stabilite prin Regulamentul de eliberare a acordului şi a avizului de execuţie a lucrărilor aferente reţelelor tehnico-edilitare realizate pe domeniul public al municipiului Oradea aprobat prin HCL nr.  62/2013”, a anunţat, ieri, Primăria Oradea. De asemenea, municipalitatea precizează că, din data de 15 ianuarie 2017, emiterea Avizului de execuţie a lucrărilor aferente reţelelor tehnico-edilitare se restricţionează în funcţie de condiţiile meteorologice existente, precum şi de natura carosabilului pe care se intervine, astfel că acesta va putea conţine condiţii suplimentare.