Asociația pentru Promovarea Turismului din Oradea a participat în ultima perioadă la cinci târguri de turism internaționale și naționale, în cadrul cărora a promovat Municipiul Oradea, la pachet cu stațiunea Băile Felix.

 

Primul târg la care a fost promovată Oradea a fost Târgul de Turism din Viena, care s-a desfăşurat în perioada 14 – 17 ianuarie 2016. Aici, destinația Oradea-Băile Felix a fost prezentată prin ediția a doua a materialului "Oradea, Capitala Art Nouveau și a Băilor Termale”, ediția 2016, prin pachetele turistice special create pentru acest târg, cât și prin întâlniri cu agenții de turism, bloggeri și ziariști. Potrivit asociaţiei, peste 500 de persoane au vizitat desk-ul Oradea și cel al Băilor Felix pe perioada târgului. În perioada 9 – 10 februarie, Oradea a fst promovată la Târgul de Turism din Tel Aviv. "Oradea – Băile Felix a fost promovată prin prezentarea, în cadrul standului României, de informații turistice din zonă, broșura "Capitala Art Nouveau & a Băilor Termale” (ediția 2016), hărți și oferte de Spa – Cazare în Băile Felix. Participarea la acest târg de profil s-a făcut și pe baza încheierii unui parteneriat de colaborare cu tour-operatorul Meshek Wings Tour Ltd, care pe perioada târgului a promovat zborurile charter pe care le va opera în Oradea. Cele 9 zboruri vor fi operate în perioada iulie-august, cu o frecvență de un zbor pe săptămână”, se menţionează într-un comunicat de presă al Asociaţiei pentru Promovarea Turismului din Oradea.

De asemenea, oferta Oradea - Băile Felix a fost promovată pentru al doilea an consecutiv în cadrul Târgului de Turism al României din București, desfășurat în pavilioanele Romexpo, în perioada 25 - 28 februarie. "Standul rezervat alături de Agenția de Management al Destinației Bihor și Centrul Național de Informare și Promovare Turistică Bihor a atras un număr mare de vizitatori. Peste 1.500 de persoane şi peste 25 de tour-operatori au fost interesaţi de o destinație unică în România: Oradea - Băile Felix. Unicitatea destinației rezultă din complementaritatea ofertei turistice, cea mai importantă stațiune balneară din România și unul dintre cele mai frumoase orașe românești, Oradea”, se arată în comunicat. La Târgul de la Bucureşti, oferta turistică locală s-a concentrat atât pe beneficiile aduse de apa termală și efectele acesteia, cât și pe oferta turistică "încă destul de puţin cunoscută, a unui oraș cu o arhitectură bogată, cu noi piețe și spații publice, o cetate restaurată la cele mai înalte standarde sau cel mai mare aquaparc din vestul țării”.

Cu ocazia participării la târg, Asociația pentru Promovarea Turismului din Oradea și regiune a fost primită ca membru în Federația Asociațiilor de Promovare Turistică din România. Un alt rezultat al târgului este organizarea unei vizite de studiu, Infotrip, la care vor participa peste 40 de agenții de turism, membre ANAT. Vizita de studiu se va organiza în perioada 17 - 19 aprilie și va avea ca principal scop cunoașterea ofertei turistice din Băile Felix și Oradea. În urma acestei vizite, agențiile invitate vor construi pachete și oferte turistice Oradea-Băile Felix”,

La Târgul Internațional de Turism de la Budapesta, desfăşurat în perioada 3 - 6 martie, pe lângă desk-ul propriu zis, Oradea a avut panouri publicitare de mari dimensiuni (10/5 m), amplasate pe standul României. "În cadrul târgului s-a stabilit un contact cu cea mai mare companie de promovare turistică din Ungaria, Turizmus KFT, care deține cele mai importante 4 portale online de turism, 4 publicații de profil printre care Business Traveller Hungary, Turizmus Panorama etc. Discuțiile au fost concentrate pe realizarea, în parteneriat, a unei campanii de promovare a orașului Oradea în 3 dintre cele mai mari orașe din Ungaria”, precizează reprezentanţii asociaţiei orădene.

În perioada 9 – 13 martie, Oradea şi Băile Felix au fost promovate la Târgul Internațional de Turism de la Berlin, cel mai mare de acest gen din Europa, având 26 hale cu o suprafața totală de aproximativ 35 hectare. Oferta Oradea – Băile Felix – Bihor a fost prezentă în cadrul standului României printr-un info-desk care a cuprins oferta celor 3 destinații.

În perioada următoare, Oradea va participa la târgul de turism de la Debrecen (18 - 20 martie), unde Oradea – Băile Felix – Bihor este regiunea parteneră a târgului, precum și la târgul de turism de la Craiova (18 – 20 martie).