Camera de Comerţ şi Industrie Bihor, împreună cu Omega Consulting & Management SRL, au încheiat un parteneriat de colaborare astfel încât membrii CCI Bihor vor putea beneficia de un discount de achiziţie a platformei INFOFISC.ro.

Camera de Comerţ şi Industrie, în parteneriat cu Omega Consulting & Management SRL București informează că miercuri, 15 noiembrie, la sediul Camerei de Comerţ şi Industrie Bihor din Oradea, Str. Mihai Eminescu Nr. 25A, a avut loc seminarul de prezentare al platformei INFOFISC dedicat mediului de afaceri bihorean pentru susţinerea unor afaceri sustenabile şi durabile. Volumul, diversitatea, complexitatea și nu în ultimul rând volatilitatea  reglementărilor fiscale din România determină managementul oricărei companii să selecteze și să implementeze decizii într-un mediu care devine tot mai complex și imprevizibil, care de multe ori excede competențelor managerilor. În acest context, se impune colaborarea cu specialiști (consultanți fiscali) sau, cel puțin, asigurarea departamentului financiar-contabil a instrumentelor necesare pentru fundamentarea și asumarea unor decizii oportune și totodată legale. Un astfel de instrument este INFOFISC.ro, fiind un sistem performant de management al cunoștințelor fiscale și financiar-contabile, capabil să securizeze orice afacere, pe temei legal, prin cunoaștere. INFOFISC.ro garantează acumularea cunoștintelor fiscale și financiar-contabile prin: informarea zilnică și explicarea tuturor modificărilor legislației fiscale și contabile, în corelație cu notele de fundamentare pentru inițierea actelor normative și nu în ultimul rând cu legislația conexă (precizez că doar în aplicarea Codului Fiscal sunt emise sute de: legi, hotarări și ordonanțe ale guvernului, ordine de miniștrii, instrucțiuni de aplicare etc.); explicarea a peste 3.800 de impozite, taxe, tarife, contribuții și peste 1.000 de declarații, cu indicarea bazei legale, a termenelor de declarare și plată, a eventualelor declarații care trebuie depuse și sancțiunilor aplicabile; gruparea evenimentelor de plată și de declarare în cel mai complex calendar fiscal din România; gruparea a peste 1.000 de amenzi, pe tipuri de fapte, cu indicarea bazei legale și a eventualelor sancțiuni complementare (închidere/suspendare activitate, confiscare etc.) sau chiar penale; împărtășirea experienței, abilităților specialiștilor INFOFISC (consultanți fiscali, contabili, profesori) prin materializarea a peste 250 de Spețe fiscale, Monografii contabile, Proceduri și alte arhive utile; îmbunătățirea experienței prin accesarea Jurisprudenței naționale (prezentarea a sute de decizii de soluționare a contestațiilor la deciziile de impunere emise de ANAF), dar și europene (prezentarea a zeci de Hotărâri ale Curții Europene de Justiție).

Prin modul de structurare a informațiilor, accesul rapid (on-line) și  performanța motorului de căutare într-o bază complexă, cu date verificate, certificate, actualizate și prelucrate de specialiști cu expertiză și practică în domeniul fiscal (cca. 20 ani), INFOFISC.ro este un instrument necesar derulării performante a oricărui program de pregătire profesională, facilitând astfel identificarea rapidă de soluții oportune și totodată fundamentarea legală a deciziilor luate de către managementul oricărei companii. La acest eveniment au participat 31 de reprezentanţi ai societăţilor comerciale şi ai instituţiilor din judeţul Bihor, fiind apreciat ca un sprijin real în derularea unor afaceri legale şi sustenabile. Cu acest prilej, Camera de Comerţ şi Industrie Bihor împreună cu Omega Consulting & Management SRL au încheiat un parteneriat de colaborare astfel încât membrii Camerei de Comerţ şi Industrie (CCI) Bihor vor putea beneficia de un discount de achiziţie a platformei INFOFISC.ro.