Show-ul haute couture pentru sezonul toamnă-iarnă 2017 al casei de modă Fendi, al cărui director creativ este Karl Lagerfeld, a scris istorie în modă: modelele au mers uşor pe pasarela de sticlă amplasată în Fontana di Trevi. Pe catwalk-ul transparent, părea că merg pe apă.

 

Fotomodele au glisat pe apă în Fontana di Trevi, păşind pe o pasarelă de sticlă dispusă sub nivelul apei, în ultima prezentare de modă de la Fendi, brand-ul italian ce sărbătoreşte 90 de ani de existenţă, relatează cnn.com. Celebrităţile din audienţă, printre care Kate Hudson şi Bella Thorne, au spus că în seara prezentării, când soarele apunea peste Fontana di Trevi, Karl Lagerfeld, directorul creativ al casei de modă, a scris istorie.

În 2013, Fendi a investit 2,4 milioane de dolari în restaurarea faimoasei Fontana di Trevi. Deţinătorii casei de modă s-au declarat îndrăgostiţi de oraşul lor natal, Roma romantică şi legendară. Atunci celor de la Fendi le-a încolţit în mintea ideea unui proiect fabulos: să pună în scenă un show de modă în situl istoric. Casa Fendi a sărbătorit 90 de ani de existenţă: un catwalk transparent de sticlă a creat iluzia că modele merg pe apă.

Show-ul a purtat titlul „Legende şi Basme” şi a fost o poveste magică despre o pădure populată de creaturi frumoase şi fantastice. Artizanii au lucrat sute de ore pentru a crea veşmintele confecţionate din dantelă, organza, pene, broderii complicate şi blană într-o impresionantă etalare de manufacturi de lux. Justine Picardie, editor şef la revista Harper's Bazaar, a spus după show: „Atunci când vezi aceste piese couture, îţi aduci aminte de moştenirea bogată a artizanilor artişti de la Fendi de 90 de ani, iar asta e o chestie magică.”