Hotelul Continental din Oradea a găzduit ieri, prima ediţie a seminarului "Managementul şi securitatea documentelor cu echipamente Konica Minolta", organizat de Dec-Keysys alături de Konica Minolta Business Solutions România.

Rolul acestei întâlniri, cu reprezentanţi din mediile de afaceri, a fost acela de a oferi soluţii de securitate şi accounting, de printare la distanţă cu un efort şi cost minim, precum şi soluţii în ceea ce priveşte arhivarea electronică sau partajată, informaţii destinate atât companiilor, mediului financiar bancar cât şi celui universitar. Grupul de firme Dec-Keysys este prezent pe piaţa românească începând cu anul 1991, în prezent fiind specializaţi în soluţii IT pentru control acces, pontaj, ticketing, supraveghere video şi automatizarea forţei de vânzări. Implementate în premieră în ţară, soluţiile de ticketing, precum şi combinarea dintre supraveghere video, control acces şi pontaj s-au dovedit a fi foarte eficiente. Obiectivele companiei Konica Minolta constă în oferirea unor beneficii suplimentare în utilizarea echipamentelor de birou, creşterea productivităţii muncii precum şi reducerea costurilor de producere a documentelor, în speranţa că astfel va fi redus şi numărul pierderilor de informaţii. În cadrul acestei întâlniri Konica Minolta şi-a propus să vină cu soluţii pentru fluidizarea traficului de documente, limitarea accesului la echipamente şi în acelaşi timp şi reducerea costurilor şi a traficului inutil prin limitarea accesului la echipamente. "Noi vrem să oferim soluţii în premieră în România, soluţii adresate direct tuturor verticalilor de pe piaţă, fie că sunt adresate marilor companii, micilor întreprinzători sau unităţilor financiar-bancare" a declarat Claudia Mang, director de marketing al Dec-Keysys.